Jaha då har man en ny blogg då! =)

Vill tacka lillesyrran som grejade å dona tills det blev bra! kanske det ska ändras lite till men de e okey =)

ska verkligen försöka skriva mer nu än förr! hade ju en så trist blogg förut, inge personlig alls liksom! men nu känns det mer som MIN blogg så nu JÄVLAR ska ja försöka att inte glömma bort den! kanske det inte blir varje dag men vem faaan pallar det liksom? så jävla intressant e ja inte haha! kommer stå lite allt möjligt i bloggen, om vad som händer i mitt liv å planer på saker å förmodligen MYCKET om det kommade bröllopet <3 mina tankar å funderingar kommer oxå finnas med, å jag skriver det JAG tycker å om nån annan har problem med det så behöver man inte läsa MIN blogg i fortsättningen! å kommer det nån tönt å e anonym så e det lätt att kolla upp IP adressen så kommer ja hem till dig å frågesätter dina kommentarer öga mot öga ist för att du ska sitta å gömma dig bakom en skärm å va "tuff" så e det med det liksom! ;)

nej nu ska jag greja lite med inbjudningarna till bröllopet! <3

slänger in en liten mysig bild oxå! =) Hare gött!





(bild från Brollopssiten.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0