kommer inte på nå vettigt att skriva så ja gör en sån där töntig lista ist!

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kommer inte på nå haha
Vad gjorde du kl 08 imorse: Tittade på barn tv förmodligen!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Va ute på balkongen å tog en cigg
Det sista du sa högt: Men för i helvete lugna ner dig katt jävel!! plus några andra fuuula ord!
Det senaste någon sa till dig: Var en hel del ord, jontahan satt å sa varenda ord han kan, å det e en hel del kan ja säga haha!
Vad har du druckit idag: Kaffe, loka päron å hemgjord körsbär/rödavinbärs saft
Vad var det senaste du åt: Färsk pasta med smak av persilja å vitlök, bacon å ostsås, bland sallad å tomat å fetaost.
Vad var det senaste du köpte: Mat grejer tills idag
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä färg
Vad är det för väder hos dig nu: Ganska kallt å mörkt
Godaste glassmaken: Choklad lätt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hmm... i vissa fall
Sover du tungt: haha aaa
Drömmer du mardrömmar: ibland
Trivs du med ditt jobb: e arbetslös men jag anser att jag har ett heltids jobb med jonathan
Favoritklädsel: Leggins, långt färgglatt linne från cubus eller gina å en cardigan helst svart
Favoritlåt just nu: Har ingen speciell
Vad ser du om du tittar till höger: En fet katt som heter Elvis, 2 svarta skinnsoffor, mängder av tavlor på väggen, en svart lampa å en stor palm.
Vad gör dig glad just nu: Att veta att jonathan sover skönt och pelle kommer snart hem från jobbet å att det e helg snart
Vad ska du göra härnäst: Skriva klart denna lista sen kolla på Tre kronor.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska glad faktiskt
Favoritgodis: Äter helst inte godis, hellre chips
Kläder just nu: Leggins, blått å vitt randigt linne, svart  lång cardigan
Sommarplaner: Ska gifta mig
Hur många kuddar sover du med: Typ 6
Spelar du något instrument: Inte nu, men spelade klarinett när ja var liten hahaha! tycker dock att piano är rätt kul å hade en keyboard när ja va yngre å på den lärde jag mig spela olika kända sånger utan att ha nå noter eller nått!
Morgon eller nattmänniska: Var en nattmänniska förr men har tvingats att bli en morgon människa för lillens skull haha! 
Vad är viktigast för dig:
Min familj
Är du kittlig: Ja nå sjukt
Snarkar du: Ja å det e illa... här snackar vi tröskvärk...
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Alla som rör på sig eller e slemmiga
Längtar du mest efter just nu: Att det ska bli sommar å sol!


Ja men se där! det gick ju rätt fort å lätt =)


ÅH JAG VILL TILL GOTLAND!!!!! finns inge bättre ställe....<3


Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0