men oj då :P

hoppsan det va ett bra tag sen ja skrev nå här ser ja haha :P blir att jag glömmer bort att jag har en blogg för jag läser typ ingen annans heller haha :P får väl skärpa min lite för ja fick banner av en granne lite längre ner på gatan hihi :P

ja det har väl inte hänt så värst mkt på sistonde, livet rullar på som vanligt, har förkylning i huset dock.. jonathan e nästan bra nu å pelle med men nu e det jag som e sjuk.. å det e inte så lite heller kan ja säga! hur mycket snor kan det finnas egentligen?! det tar aldrig slut å jag nyser som en besatt! jobbigt värre! nog om snor å äckel!

bröllops planerna går som smort, det e mycket som e klart och inbjudningarna ska skickas ut så snart som möjligt! väntar bara på en adress, vill skicka alla samtidigt så den sista inte glöms bort eller nå! det vore INTE bra!!
blev nöjd med dom nya korten vi beställde, sket i att betala som 1000 kronorna för dom förra å hoppas på att dom fattar att ja vill inte ha dom! fick ett mail förr å i det fattade jag det som att det var okey typ.. skit samma haha!
dom nya blev bättre å det står RÄTT tid i dom haha! plus att jag hade ju råkat beställa 50 stycken av misstag haha! jag skulle ha tänkt till lite innan ja klicka på JA tror ja :P

jag gör ofta inpuls köp å måste verkligen sluta ned.. men det e ju så jävla lätt å bara klicka på allt man vill ha på nätet :P sen kommer det till typ ica, hur bra som helst! men sen kommer ju fakturan oxå om jag inte har betalt direkt.. det e ju inte lika roligt men ja har haft "mycket" pengar nu i typ 2 år å vant mig med det, mammapennig å skadestånd. å vart har ja gjort av dom pengarna liksom??!! inte faaan vet jag... haha :P nu lever jag på barnbidraget, å hur jääävla kul e det då? INTE kul! det e ju tur att man har en karl som försörjer oss hihi :P men jag skulle aldrig drömma om att ta av hans pengar för att köpa saker till mig själv! nej nej det e FEL FEL FEL enligt mig! vi har inte delad ekonomi för at jag tycker att det skulle vara alldeles för orättvist mot honom då jag inte tjänar några pengar! vi kommer dela sen när jag får jobb såklart :) för då blir det ilte mer jämt i fördelningen tycker jag=) sen gör ju alla precis hur dom vill med det där men i vårt fall så tycker jag att det här är det bästa för oss! :)

appropå jobb då.. jag har ju som sagt inge jobb men jävlar i min låda att jag SKA ha et alltså! inom en snar framtid! vill inte sitta hemma längre! det går ju så bra med lillen på dagis nu så det finns liksom inge hinder längre! känns som att jag tar vilket jobb som helst! tänker inte göra som förr å bara sitta på röven å låta ersättningen från f-kassan komma till kontot å inte förtjäna dom! nej jag har skaffat en jobbcoach som ska hälpa till med attfixa ett snyggt CV å lära mig om hur man gör intervjuer å sånt där å ge mig en spark i röven så det händer något liksom! när ja frågade gubben på arbetsförmedlingen om när ja kommer börja få ersättning så sa han ja i typ juni men du kommer ha jobb innan dess det e jag säker på! haha det va skönt att höra tyckte ja :D man behöver lite pushar ibland då känns allt så mkt bättre :D så nu jävlar ska det sökas jobb här kan ja säga! håller tummarna för mig själv hihi :D

men oj det blev ju jätte mkt skrivet här nu haha :P hade lite att skriva av mig kännde ja :D ska försöka uppdatera liiite oftare nu :P


mmmmmm pengar!!!;) (bild från villdublirik.se)


älskar mitt lilla hjärtegull joppis<3

hare gött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sådäär ja :)

2011-03-29 @ 13:02:33
URL: http://tovaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0